• انتشار تازه ترین پژوهش در پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی؛ شیوه های نظرسنجی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی آمریکا و اروپا

تازه ترین پژوهش در پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا وسیما با عنوان پژوهش «شیوه های نظرسنجی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی آمریکا و اروپا» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این پژوهش با تاکید بر راهبردهای پژوهشی، رسانه ای و کاربردی به اهتمام فریبا آنی و تحت نظارت علمی دکتر احمد کاظمی منتشر شده است.

شیوه های نظرسنجی در صدای آمریکا، سنجش مخاطبان رادیوهای اینترنتی، معرفی بنیاد پژوهش رسانه ای نیلسن، روش های بنیاد نیلسن برای مخاطب سنجی، انتقادها از سیستم رتبه بندی نیلسن، شیوه های نظرسنجی در اروپا، معرفی سیستم سنجش مخاطبان رادیو در انگلستان، معرفی انجمن تحقیقات مخاطبان پخش کننده BARB، سایت های نظرسنجی در اروپا، از جمله موضوعات و محورهای اصلی این پژوهش است.

دانشجویان و علاقمندان به موضوعات پژوهشی در حوزه روابط بین الملل و علوم سیاسی برای دسترسی آسان تر به این پژوهش و سایر عناوین پژوهشی به همراه بسته پیشنهادی رسانه ای که از جمله ارکان این پژوهش و سایر عناوین پژوهشی است، می توانند به آدرس http://imrl.arc.irib.ir و نیز سایت پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی به آدرس http://arc.irib.ir مراجعه کنند.

 

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸ Asia/Tehran