• همایش تخصصی و آموزشی برندسازی در رسانه در مجموعه سعادت آباد برونمرزی

ضرورت برندسازی در رسانه و مدیریت برند در همایش تخصصی برندسازی در شبکه های بین المللی رسانه ملی مجموعه سعادت آباد برونمرزی بررسی شد.

همایش تخصصی برندسازی در شبکه های بین المللی سازمان صداوسیما با حضور مدیران شبکه ها، مدیران کل و مدیران میانی مجموعه سعادت آباد برگزار شد.

در این همایش دکتر مقدم دارای دکترای برندینگ از ترکیه و دکترای کسب و کار از دانشگاه تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه سخنران این جلسه بود.

در این همایش ضمن بیان فرآیندها، اجزاء ، تعاریف و مدل های برندسازی در رسانه، ابعاد مختلف آن تبیین شد.

ضرورت برند سازی در رسانه، هویت برند، معماری برند، ارزش ویژه برند، مدیریت برند و ... نیز ار جمله مواردی بود که بحث و تبادل نظر شد.

در این همایش همچنین طی پرسش و پاسخ به سئوالات طرح شده مدیران پاسخ داده شد.

همچنین کتاب برند سازی در هفت گام تالیف آقای دکتر مقدم به عنوان مرجع (رفرنس) معرفی شد.

در پایان همایش همچنین مقرر شد در برنامه های آتی شیوه های برندسازی و برند سازی مجدد برنامه ها نیز برای مدیران ارائه شود.

این همایش به همت مدیریت ارتباطات و همکاری های بین المللی مجموعه سعادت آباد برونمرزی در سالن آمفی تئاتر ساختمان پرس تی وی برگزار شد.

 

 

اسف ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۳:۲۲ Asia/Tehran
کامنت