در شبکه العالم نقد شد؛
تمرکز رسانه های عبری بر فعال سازی مکانیسم ماشه
-
تمرکز رسانه های عبری بر فعال سازی مکانیسم ماشه
رسانههای عبری بر فعالسازی مکانیسم ماشه توسط تروئیکای اروپایی علیه ایران و هشدارها در مورد عواقب هرگونه حمله جدید رژیم صهیونی به ایران تمرکز کردهاند.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، کارشناسان رسانه های عبری بر موضوع فعال سازی مکانیسم ماشه توسط تروئیکای اروپایی علیه ایران به عنوان موضوع مهم روز به تحلیل و تفسیر پرداخته اند.همچنین موضع روسیه و چین در امتناع از بازگرداندن تحریمها علیه ایران در شورای امنیت، پیامدهای این امتناع و تهدیدهای اخیر مقامات سیاسی و نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و هشدارهای آنها علیه هرگونه ماجراجویی نظامی جدید توسط اشغالگران علیه ایران، موضوع تفسیر رسانههای عبری شده است که در این برنامه تشریح شد.برنامه «العین الاسرائیلیه» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای جیهان عبدالنبی، 8 شهریور ساعت 14 به صورت زنده از شبکه العالم پخش شد.