«ایرانتِک» هیسپانتیوی بررسی میکند:
فناوری ذخیرهسازی در دمای فوقالعاده پایین
-
فناوری ذخیرهسازی در دمای فوقالعاده پایین
در این قسمت از برنامه «ایرانتِک» در شبکه هیسپانتیوی، به بررسی مخازن ذخیرهسازی کرایوژنیک در دمای فوقالعاده پایین پرداخته میشود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برونمرزی رسانه ملی، در این قسمت از «ایرانتِک» ضمن بررسی نقش حیاتی فناوری ذخیرهسازی کرایوژنیک در صنایع انرژی، پزشکی و فضا، به طراحی ویژه این مخازن برای شرایط برودتی که امکان ذخیرهسازی ایمن گازهای مایع مانند نیتروژن، اکسیژن، آرگون و هیدروژن را فراهم میآورند، پرداخته میشود.برنامه «ایرانتِک» شنبهها ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از شبکه هیسپانتیوی پخش میشود و بازپخش آن نیز روزهای یکشنبهها در ساعتهای ۵:۳۰، ۱۰:۰۰، ۱۵:۰۰ و ۱۹:۳۰ و همچنین دوشنبهها در ساعتهای ۰۰:۳۰ و ۱۲:۰۰ روی آنتن میرود.