• ابعاد تازه نقض آتش‌ بس در غزه

شرایط بحرانی غزه و نقض مکرر آتش‌ بس از سوی رژیم صهیونیستی در برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون‌ مرزی رسانه ملی، با گذشت یک ماه از توافق آتش‌ بس، اوضاع انسانی در غزه همچنان وخیم است و اقدامات تجاوزکارانه ادامه دارد.

 

در این برنامه، موضوعاتی همچون سالگرد محاصره بیمارستان شفاء، انجام بیش از ۶۰۰۰ مورد قطع عضو ناشی از کمبود امکانات درمانی، تجاوز به اسیران زن، جنایات شهرک‌نشینان در کرانه باختری، آوارگی اجباری شهروندان در قدس و وضعیت کودکانی که به جای کیف مدرسه، گالن آب حمل می‌ کنند، مورد واکاوی قرار می‌ گیرد.

 

همچنین مقاومت مردم و تلاش آنان برای بقا در شرایط محاصره موضوع دیگر این برنامه است که با حضور زینب جابر بررسی می شود.

 

این برنامه به تهیه کنندگی محمود امین باوی 24 آبان ساعت 19:15 به وقت تهران از شبکه جهانی الکوثر پخش می شود.

آبان ۲۴, ۱۴۰۴ ۱۴:۴۳ Asia/Tehran