در «سنتز» از شبکه هیسپانتیوی بررسی میشود؛
پرونده ونزوئلا در شورای امنیت و انزوای دیپلماتیک آمریکا
-
پرونده ونزوئلا در شورای امنیت و انزوای دیپلماتیک آمریکا
موضوع ونزوئلا بار دیگر در شورای امنیت سازمان ملل متحد به محور گفتوگوهای دیپلماتیک تبدیل شد که در این قسمت از برنامه سنتز شبکه هیسپان تی وی تحلیل میشود.
به گزارش روابطعمومی معاونت برونمرزی رسانه ملی، شبکه هیسپانتیوی در برنامه «سنتز» به بررسی محاصره دریایی، بمباران قایقهای ماهیگیری و توقیف تانکرهای نفتی ونزوئلا توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی دریای کارائیب و اقیانوس اطلس میپردازد؛ اقداماتی که با محکومیت شدید اکثر اعضای شورای امنیت همراه شد.
در این برنامه تأکید میشود که این تحولات، انزوای فزاینده بینالمللی آمریکا را آشکار کرده و از سوی ناظران بهعنوان یک پیروزی دیپلماتیک برای دولت و مردم ونزوئلا ارزیابی میشود.
برنامه «سنتز» پنجشنبه ساعت ۳:۰۳ بامداد از شبکه هیسپانتیوی پخش میشود و بازپخش آن جمعه ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.