امضای اسناد همکاری رسانهای صدا و سیما با شبکههای روسی
-
امضای اسناد همکاری رسانهای صدا و سیما با شبکههای روسی
سه سند همکاری میان سازمان صدا و سیما و شبکههای رسانهای روسیه در جریان سفر معاون برونمرزی و مدیرکل امور بینالملل رسانه ملی به مسکو امضا شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برونمرزی، نخستین قرارداد همکاری روز دوشنبه میان شبکه پرس تیوی و خبرگزاری تصویری راپتلی با امضای احمد نوروزی، معاون برونمرزی صدا و سیما و مدیرعامل راپتلی منعقد شد.
همچنین روز سهشنبه، یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان صدا و سیما و شبکه روسی میر به امضای عباس محمدنژاد، مدیرکل امور بینالملل رسانه ملی و معاون شبکه میر رسید.
در ادامه این سفر، روز چهارشنبه نیز سند الحاقی یادداشت تفاهم همکاری با شبکه بریکس تیوی در حضور معاون برونمرزی و با امضای مدیرکل امور بینالملل صدا و سیما و مدیرعامل این شبکه امضا شد.
معاون برونمرزی و مدیرکل امور بینالملل صدا و سیما همچنین در دیدارهای جداگانه با مدیران ارشد رادیو و تلویزیون دولتی روسیه، مرکز چندرسانهای روسیا سوودنیا و شبکه تلویزیونی زوزدا درباره زمینههای گسترش همکاریهای مشترک گفتوگو کردند.