پیرو یادداشت تفاهم صدا و سیما با رادیو تلویزیون عمان؛
برگزاری نخستین دوره آموزشی دانشگاه صدا و سیما برای فراگیران عمانی
-
پیرو یادداشت تفاهم صدا و سیما با رادیو تلویزیون عمان؛ برگزاری نخستین دوره آموزشی دانشگاه صدا و سیما برای فراگیران عمانی
نخستین دوره آموزشی دانشگاه صدا و سیما برای مدیران رادیو تلویزیون عمان با عنوان «رادیو در عصر دوم رسانه» و با تدریس استاد دکتر «محمد اخگری» به صورت برخط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برگزاری این دوره که در پی امضای یادداشت تفاهم جامع همکاری صدا و سیما و وزارت اطلاع رسانی عمان رقم خورد، مرهون همکاری و پیگیری اداره کل امور بین الملل و واحد همکاریهای بین الملل دانشگاه بوده و سرآغازی برای یک مجموعه دوره آموزشی برخط و حضوری برای فراگیران حوزه رسانه از کشور عمان به شمار می رود.
دکتر اخگری در این دوره مباحث مهمی در حوزه رادیوی اینترنتی، ژورنالیسم آنلاین، پادکست ها، داستان پردازی دیجیتال و رادیو تعاملی را به مسئولان رادیو سلطنت عمان تدریس نمود که با استقبال خوب مخاطبان عمانی مواجه شد.