«ایرانتِک» در هیسپانتیوی بررسی میکند:
انعکاس پیشرفتهای ایران در عرصه سلولدرمانی
-
انعکاس پیشرفتهای ایران در عرصه سلولدرمانی
برنامه «ایرانتِک» (IRAN TECH) در شبکه هیسپانتیوی، در تازهترین قسمت خود به معرفی دستاوردهای دانشمندان و متخصصان ایرانی در حوزه سلولدرمانی میپردازد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، در این برنامه، ضمن گفتوگو با پژوهشگران، روند تحقیقات و کاربردهای نوین سلولدرمانی در درمان بیماریهای صعبالعلاج همچون سرطان، بیماریهای عصبی و اختلالات سیستم ایمنی تشریح میشود. همچنین چالشها، چشماندازهای جهانی و جایگاه ایران در میان کشورهای پیشرو در این فناوری پیشرفته مورد بحث قرار میگیرد.برنامه «ایران تک» شنبهها ساعت 20:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تیوی پخش میشود. بازپخش این برنامه یکشنبهها در ساعتهای 5:30، 10:00، 15:00 و 19:30 و همچنین دوشنبهها در ساعتهای 00:30 و 12:00 به روی آنتن میرود.