• گزینه های ایران برای مقابله با مکانیسم ماشه

برنامه این هفته «ویکی هیسپان» به بررسی گزینه های ایران برای مقابله با فعال شدن اسنپ‌بک می پردازد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما، این برنامه به بررسی واکنش ایران به اقدام تروئیکای اروپا در فعال سازی «اسنپ بک» که به عنوان ابزاری برای فشار غیر قانونی و گزینشی علیه ایران به منظور از بین بردن پیشرفت مشروع هسته ای کشورمان است اختصاص داشت.«ویکی هیسپان» تولید شبکه هیسپان تی‌وی، روز یکشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران از این شبکه پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز روزهای دوشنبه ساعت ۰۵:۳۰ و ۱۳:۳۰، سه‌شنبه ساعت ۰۳:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۹:۳۰ و چهارشنبه ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

شهریور ۰۹, ۱۴۰۴ ۰۷:۳۱ Asia/Tehran