«العین الاسرائیلیه» در شبکه العالم می پردازد؛
تمرکز رسانه های عبری بر انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی
-
تمرکز رسانه های عبری بر انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی
انزوای بینالمللی رژیم صهیونیستی که به دلیل جنایات جنگیاش علیه فلسطینیان در نوار غزه تجربه میکند، مورد توجه و تفسیر رسانه های عبری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این برنامه از «العین الاسرائیلیه» موضوعات مورد توجه کارشناسان عبری، همچون اجرای آتش بس در نوار غزه و حواشی آن، مواضع رهبر انقلاب اسلامی درباره صحبت های دونالد ترامپ، اقدامات حماس در ایجاد قابلیتهای نظامی و غیرنظامی در نوار غزه پس از آتشبس و همچنین انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی را بررسی خواهد کرد. در این برنامه بیان خواهد شد که مفسران اسرائیلی اظهار داشتهاند که ایران پس از جنگ ۱۲ روزه در حال تلاش برای تقویت قابلیتهای خود است و بنابراین سخنان رهبر انقلاب در مورد توانایی و قدرت ایران برای مقابله با هرگونه ماجراجویی نظامی علیه خود را جدی میگیرند.برنامه «العین الاسرائیلیه» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای جیهان عبدالنبی، امروز 29 مهرماه ساعت 14 به صورت زنده از شبکه العالم پخش می شود.