• یک ماه پس از آتش‌بس در غزه

برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" (Ventana a Palestina) هیسپان تی‌وی به پشت پرده آتش بس میان اسرائیل و حماس پس از گذشت یک ماه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «پنجره ای رو به فلسطین» در این قسمت با حضور پائولو اسلاچفسکی، عکاس و روزنامه‌نگار به بررسی دلایل ادامه کشتار عامدانه و از پیش برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی در غزه علی‌رغم گذشت یک ماه از اعلام آتش بس و عدم واکنش غرب و دولت های عربی به سیاست کشتن و هدف گیری سیستماتیک فلطسینی ها و نقض مکرر آتش بس اختصاص دارد.

 

پنجره ای رو به فلسطین چهارشنبه ساعت، 2:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و بازپخش آن پنجشنبه ساعت : 8:30،15:00و 23:30 به روی آنتن خواهد رفت.

آبان ۲۰, ۱۴۰۴ ۱۵:۱۶ Asia/Tehran