«اسرائیل میگوید» در هیسپانتیوی بررسی کرد:
محورهای رسانههای عبری درباره تحولات منطقه
-
محورهای رسانههای عبری درباره تحولات منطقه
برنامه این هفته «اسرائیل میگوید» مهمترین محورهای رسانههای عبری درباره تحولات منطقه را بررسی کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برونمرزی رسانه ملی، در این قسمت از برنامه، حسن شقیر، تحلیلگر سیاسی، به بررسی اعلام ترامپ درباره مرحله دوم توافق غزه و پیامدهای آن برای روابط واشنگتن و تلآویو پرداخت.
علاوه بر این، برنامه به واکنش رسانههای عبری نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی در زمینه لبنان، ایران و پرونده عفو نتانیاهو نیز پرداخته شد.
«اسرائیل میگوید» از تولیدات واحد برنامههای شبکه العالم است و برای مخاطبان اسپانیاییزبان، از طریق شبکه هیسپانتیوی دوبله و پخش میشود. این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران روی آنتن میرود.