تقدیر برنامه جدید پرس تیوی از زن بریتانیایی مدافع فلسطین
-
تقدیر برنامه جدید پرس تیوی از زن بریتانیایی مدافع فلسطین
برنامه «با صدای خودم» شبکه پرس تیوی نگاهی دارد به سیر مبارزاتی آنی سایس، مدافع حقوق فلسطینیان.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «با صدای خودم» شبکه پرس تیوی در دومین قسمت به زندگی و سیر مبارزاتی آنی سایس، فعال اجتماعی بریتانیایی و مدافع حقوق فلسطینیان میپردازد.
آنی سایس و همکارانش بارها مورد به آزار و اذیت لابیهای صهیونیست قرار گرفتهاند اما هر بار مصممتر برای آزادی مردم از کشمیر تا غزه میجنگند.برنامه «با صدای خودم» تولید جدید شبکه پرس تیوی است که فعالان مدنی و منتقدان سیاستهای رژیم صهیونیستی در بریتانیا و سیر مبارزاتی آنها را به مخاطبان خود معرفی میکند.
این برنامه چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تیوی پخش شد. بازپخش این برنامه نیز همانروز ساعت ۰۰:۰۰ و پنج شنبه ساعت ۰۵:۰۰ و جمعه ساعت ۱۱:۰۰ و شنبه ساعت ۱۸:۰۰و یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.